Lördag =)

Ja, idag så det faktiskt lördag! och varken jag eller tora har skrivit ett på länge vilket beror bl.a på att jag inte har haft tid och det har inte hänt så mycket ( inte såå roligt så man kan skriva det här iallafall)

Idag så har jag varit på dop. Efter det så fikade vi ( så klart) det fanns såååå mycket gott!! Jag sprack nästan!!
Men sedan efter så spelade jag och ett par stycken till en lite lek vi kom på (kastboll kallar min kusin det!) . En blandning av fotboll, handboll och... lite mer

Reglar till kastboll:
* det finns inga regler!! :P

Sedan tänkte jag lägga in en bild,men jag orkar inte gå och hämta sladden. Kanske imorgon...
Så det blir en annan bild som redan finns på datorn :D

Kramar Alexandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0