Kul dag på badhuset!

Idag var alla femmor i Norrköpings centalbadhus.  Vi åkte dit för att göra Vattenprovet. Egentligen ska man göra det i 4:an, men vi fick göra det idag istället. Sedan när vi var klar med själva prover fick vi ca en timmes fritt bad i äventyrsbadet, väldigt jätte kul! Fast jag tappade mitt ena örhänge så det började blöda :( När vi hade bytt om och kommit till skolan skulle vi jobba i... jag vet inte riktigt hur länge men typ 20 eller 30 minuter. Men då var jag jätte trött! Efter skolan åkte jag hem till Tora. Vi körde 7-kamp. Med olika saker vi hittade hemma hos Tora.

Kramar Alexandra


Jag längtar till sommaren jätte mycket (mer en dig Tora). Bilden är tagen i Grekland förra året.

Kommentarer
Postat av: tora

haha! nej det gör du inte! XD

2010-05-05 @ 21:17:05
URL: http://toralexandra.blogg.se/
Postat av: Sofia E

Nu har värsta bra bloggen ju!

2010-05-06 @ 16:50:38
Postat av: Alexandra :D

Tack!!

Jo tora jag längtar mer än dig...iallafal lika mycket! :P

2010-05-06 @ 16:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0