Vår o jag!

Sorry att jag inte skrev igår som jag sa men jag hade liksom ingen tid över, om man säger så. För efter skolan var jag hos malin sen kom jag hem kl 5. Tjugo minuter efter det ringde tora o undrade om jag skulle gå på träningen, som jag helt glömt. Så då gick jag på det o kom hem ca kl 8. Då var jag bara trött!
Hur som helst tycker jag att våren börjar krypa fram lite vi har 3 olika blommer på våran tomt o väldigt mycket snö har ju smält.
Bilden jag sa att jag skulle lägga upp är väldigt suddig men..
ja, väldigt suddig! O det syns typ inte hur lockit det är men jaja. När jag hade tofsar:
Sedan satte jag ju upp tofsarLite bättre bild också!!
Tre bilder på blommorna vi har hemma:
Snödroppar 
Snödroppar                    Skilla                      Krockus (vet inte hur det stavas)
Kramar Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0