Varm dag idag :D

Idag har det varit fint väder ute så att vi åkte till folkparken o åte årets första mjukglass, Väldigt gott! Sen har jag varit ute lite med Stampe och det var också första gången han var ute i år!

Igår gifte sig mina föreldrar så då var det bröllop. Vi åt sedan efter det mat på en resturant, lyxresturang. Man fick massor bestik typ 3 gafflar, 2 knivar o 1 sked. Till förrätt fick "barnen"  en toast med grönsaker sen till huvudrätt jag kyckling o potatis. Efter det kom efterrätten som var glass med olika goda fruker o bär bland annat årets första jordgubbar o hallon för mig!! Sen Blev det tårta, men då var jag nästan så mätt jag höll på o spricka!! :D Men lite tårta orkar man alltid!

Lite bilder

Jag igår.

Huvudrätten, kyckingspett o potatis


Efterrätten, glass


Tårtan, med frukter


Vi såg en regnbåge från fönstret


Min lilla Stampe var ute idag!

Kramar Alexandra
 




Kommentarer
Postat av: tora

Den där klänningen är ju bara ssååå fiin! :D

2010-04-25 @ 15:44:49
Postat av: Alexandra

Haha Tack :D

2010-04-25 @ 16:09:38
Postat av: Fia

Vad sugen jag blir på lyxmat när jag ser dina bilder! Och vad fin du är i din klänning! Använde du alla bestick?

2010-04-27 @ 22:03:58
Postat av: Alexandra

Ja eller nej. Jag använde inte en av gafflarna för skeden och en gaffel var till efterrätten, och jag använde bara skeden till den. Annars använde jag alla! :D

2010-04-29 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0