Tävling, stafett idag

Ja, idag var jag på tävlig en staffet. Jag var i samma lag som Tora idag. Imorse gick jag upp kl halv sju och vi åkte iväg ca kvart i 8. Det var ju typ inte en enda på vägen då. Egentligen ska jag inte säga så mycket eftersom Tora fick gå upp typ kl kvart i 6 eller vad hon sa, men ändå. Anledningen till att tora fick åka tidigare var att vi skulle vara parkeringsvakter eller ja ta emot pengarna. Och tora skulle börja tidigare en mig. Ja, imorgon är det skola igen och jag måste gå upp tidigt då mä. Jag är trött!! Nu ska jag någ börja renskriva berättelsen som vi har som läxa till på tisdag.
Kramar Alexandra


Min kompas och karta (inte kartan jag hade idag denna är i åby, Lillsjön syns)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0